Artıq bu həftə Avstraliyada 2025-ci il mövsümünün ilk mərhələsi baş tutacaq. Çempionatın başlaması ərəfəsində pelotondakı komandaların qısa xülasəsini və təxmini güc balansını təqdim edirik.
“McLaren” əsas favoritdir
Mühəndislər kubokunun hazırkı qalibi 2025-ci ilə də eyni statusda – favorit və ümumiyyətlə ən sürətli avtomobilin sahibi kimi başlayır. “McLaren”in təqibçiləri üzərində üstünlüyünü söyləmək əhəmiyyətsiz bir şeydir. Bu vaxt bir saniyəyə qədər arta bilər.
Rəqiblər “narıncı” komandadan ciddi üstünlük gözləmirlər, lakin fərdi yarışda favorit kimi görünən pilot Lando Norrisdir. “McLaren”i nə dayandıra bilər? Birincisi, digər liderlər kimi, Zak Braunun komandası da bütün resurslarını 2026-cı il üçün avtomobilin yaradılmasına qərar verməli olacaq. İkincisi, yeni və uzunmüddətli müqavilə imzalayan Oskar Piastri mövsümün əvvəlində britaniyalıdan geri qalmasa, Norrislə arasındakı münasibətlərin dinamikasını proqnozlaşdırmaq mümkün deyil. Keçən mövsüm komandadaxili qaydaların zəifliyini gördük.
“Ferrari”: bir addım geri, iki addım irəli?
Sınaqların nəticələrinə əsasən, ekspertlər “McLaren”in ən yaxın izləyicisinin kim olduğu ilə bağlı ortaq məxrəcə gəlməyiblər. Ön asqıda ciddi dəyişikliklər italyanlara fayda verməyə də bilər: bu yeniliyə görə Skuderiya əvvəlki inkişaflarının bir hissəsini itirmək qorxusu ilə üzləşir, lakin çempionat zamanı daha yüksək inkişaf tempinə ümid edir. Beləliklə, əgər “Ferrari” “McLaren”ə çox uduzmasa və yeni texniki direktor Loik Serra problemsiz şəkildə Enrike Kardilini əvəz etsə, titul mübarizəsi mümkündür.
“Ferrari”nin Şarl Lekler və Lyuis Həmiltondan ibarət heyəti var. Bir il əvvəl Skuderiyaya Mühəndislər kubokunda sona qədər mübarizə aparmağa və “Red Bull”u arxada qoymağa imkan verən şərtlərdən biri Lekler – Sayns dueti idi.

“Red Bull” hələ də araşdırır
“Bulls”un qış sınaqları çox mübahisəli keçdi. Uğurlu başlanğıcdan sonra avtomobil qəflətən yenidən özünü anormal aparmağa başladı. Belə bir hiss var ki, avstriyalıların avtomobilin bütün konfiqurasiyalarını və parametrlərini sınamaq üçün üç günlük sınaqları kifayət etməmişdir. Digər tərəfdən, Bəhreyndən sonra texniki heyətin hər şeyi düzgün təhlil edəcəyini və avtomobili Melburna ideal formada hazırlayacağını istisna etməməliyik.
Ümumiyyətlə, “öküzlərin” məqsədi aydındır: Maks Ferstappenə sürət baxımından “McLaren”dən çox da aşağı olmayan daha stabil avtomobil vermək. Mühəndislər kubokundakı mübarizəyə gəlincə, çox şey Liam Lousondan – onun sürətindən və ən əsası Peres kimi deyil, Ferstappenin bacarığına yaxın maşın sürmək üçün “Red Bull” texnologiyasına uyğunlaşmaq bacarığından asılıdır.
“Mersedes” – özləri də nə qədər sürətli olduqlarına şübhə edirlər
Toto Volf və “Gümüş oxlar” çempionat başlamazdan əvvəl çox ehtiyatlı davranırlar. Bəhreyndə Almaniya komandası heç də pis görünmürdü, amma özləri də buna şübhə ilə yanaşırdılar: həqiqətən təkmilləşmə var, yoxsa köhnə avtomobil kimi yeni avtomobil də soyuq havada yaxşı təsir bağışlayır? Mühəndislər qiymətləndirmələrində kifayət qədər bədbin görünürlər. Onlar “McLaren”in irəlidə olduğunu, “Mercedes”in isə ən yaxşı halda “Ferrari” səviyyəsinə yaxınığını qeyd edirlər. Volf hətta çempionatın başlanğıcında ilk 4-lükdə ən sonda qalacaqlarını da deyir.
Çox şey yeni gələn Andrea Kimi Antonellinin çıxışından asılı olacaq. O, gözlənildiyi kimi dərhal yeni Ferstappen olacaq, yoxsa təcrübəsizliyi və qaçılmaz səhvləri ilə “Mercedes”i aşağı sürükləyəcək?
“Alpin” – liderlərin arxasında?
Keçən il “Alpin” demək olar ki, “İlin tərəqqisi” titulunu qazandı. Halbuki komanda bir zavod kollektivinə yaraşacaq səviyyəyə qayıtmağa cəhd edir.
Bu və ya digər şəkildə, test nəticələrinə əsasən, mütəxəssislər fransızları orta qrupun liderlərindən biri adlandırırlar, bəziləri isə “Alpin”in favoritlərə olduqca yaxın olduğuna inanırlar. Unutmayaq ki, ötən mövsümün sonunda Qasli bir neçə təsnifat mərhələsində fantastik nəticələr göstərmişdi. O, Ostində yeddinci, Las-Veqasda üçüncü, Əbu-Dabidə isə altıncı olmuşdu. Bu şənbə onun uğuru davam edə bilər. Yarış tempi isə sual olaraq qalır. Ən vacib sual isə yeni gələn Cek Dueynin Franko Kolapintonun nəfəsini hiss edərək mübarizəsidir.
“Williams” ilk beşlik uğrunda mübarizə aparacaq
2025-ci il mövsümünün orta qrupunun ən yaxşısı adına ikinci iddiaçı var. “Williams” sınaqlarda yüksək temp nümayiş etdirib, lakin komandanın özü nəticələri elə də inandırıcı saymır. Müşahidəçilər Albon və Saynsın bolidində rəqiblərinə nisbətən yanacağın daha az olduğunu ehtimal edirlər.
Buna baxmayaraq, yeni avtomobil irəliyə doğru xeyli addım atıb, üstəlik, komanda Sayns kimi yüksək səviyyəli sürücü əldə edib. Əslində, “Alpin”lə beşinci yer uğrunda dueldə “Williams”ın lehinə əsas arqument güclü pilot heyətidir.

“Haas” sirli qutudur, amma rəqibləri qorxur
Amerikalılar, “Williams”dan fərqli olaraq, sınaqları sakit şəkildə, sürətli nəticələrlə başqalarını şoka salmadan keçirdilər. Lakin ötən mövsümdən sonra artıq hər kəs bilir ki, Ayo Komatsunun rəhbərliyi altında komanda yarış şəraitinin simulyasiyasına və təkərlərlə işləməyə daha çox diqqət yetirir.
“Haas” yeni bolidi təqdim edərkən diqqətini avtomobilin arxa hissəsinin təkmilləşdirilməsinə yönəldib. Bu da onun davranışını yaxşılaşdırmalıdır. Mühəndislər məqsədlərinə nail olduqlarına inanırlar və ilk Qran-pridə irəliləyiş nümayiş etdirməyi gözləyirlər. Keçən mövsüm “Haas”ın tez-tez beşinci ən sürətli texnologiyaya sahib olduğunu nəzərə alsaq, amerikalılar “Alpin” və “Williams” arasındakı mübarizəyə müdaxilə edə bilər. Üstəlik, Okon-Berman dueti tamamilə yeni olsa da, çox ümidvericidir.
“Racing Bulls”: “ana komanda”nın detalları hələ kömək etmir
Yeni ad verilən komandanın sınaqlarından ümumi təəssürat çox sadədir: özlərini və rəqiblərini təəccübləndirə bilməyiblər. “Buzovlar” orta qrupda qərarlaşıblar, əsas rəqiblərindən fərq azdır. Yenə də görünən odur ki, italyanlar təmiz sürət baxımından səkkizinci, hətta doqquzuncudurlar.
“Aston Martin”: hər şey 2026-cı il üçün?
“Aston Martin”in yeni avtomobilinin keçənilkindən daha üstün olması yaxşı xəbərdir. Pis xəbər isə odur ki, rəqiblər onlardan daha ciddi artırıb. Keçən mövsümün sonunda olduğu kimi, Stroll ailəsinin komandası pelotonun quyruğundakı bir yerdədir. Doğrudur, biz Fernando Alonsodan möcüzələr gözləyə bilərik, üstəlik, dahi Adrian Nyui avtomobili yaxşılaşdırmaq üçün bəzi ideyaları yəqin ki təklif edəcək. Amma sual “Aston Martin“ üçün bu mövsümün doqquzuncu deyil, deyək ki, yeddinci olmağın nə dərəcədə vacib olmasındadır.
Belə görünür ki, Stroll və şirkət hazırkı avtomobilin inkişafını tez başa çatdıraraq bütün enerjisini 2026-cı ilə yönəldəcək. Nyui və texniki şöbəyə digər yeni gələnlər, yeni baza, yeni aerodinamik boru, Honda və sair məsələlər 2026-cı ilin lider bolidini yaratmaq üçündür.
“Kick-Sauber” – daha yaxşı, lakin hələ də sonuncu komanda
Gələcək “Audi”də vəziyyət “Aston Martin”dəkinə çox bənzəyir: avtomobil yaxşılaşıb, lakin rəqiblərinə nisbətən irəli getməyib. Bütün reytinqlərdə yaşıl-qara “Kick-Sauber” qalanlardan çox da uzaq olmasa da, sonuncu yerdədir. Hülkenberqin istedadı ikinci seqmentə vəsiqə qazanmaq üçün kifayət edəcək, lakin xal qazanmağa inanmaq boşuna vaxt sərf etmək deməkdir.
Ardıcıl iki il 10-cu yer işçiləri depressiyaya salır, “Audi”nin direktorlar şurasını kədərləndirir və sponsorların gəlməsinə mane olur. Beləliklə, Binotto və şirkət təkmilləşməyə çalışacaqlar, ancaq bunun pelotonun sonundan qurtulmağa imkan verib-verməyəcəyi böyük sual altındadır.
İLQAR AĞAYEV