Ölkə futbolu
AFFA-nın forma saxtakarlığı
AFFA tarixə dəyər vermədiyini çoxdan göstərir. Sanki …
AFFA tarixə dəyər vermədiyini çoxdan göstərir. Sanki Azərbaycanda futbol yalnız Elxan Məmmədovun baş katib işlədiyi dövrdə mövcud olub. Nə ənənəyə hörmət var, nə keçmişə. Stendlərə, videoroliklərə, şəkillərə göz gəzdirin, özünüz şahid olacaqsız.
Həqiqi istedad olan, amma komanda halında heç bir uğurda faydası olmayan birinə – İcraiyyə Komitəsinin üzvü olduğu və əmrlərə “baş üstə” dediyi üçün – İsgəndər Cavadova yubiley keçirilir, hətta məclisdə pul yığmağına şərait yaradılır. Əvəzində “Neftçi-66”-nın əfsanələrindən olan Yaşar Babayev başıaşağı, sadə və əsl azərbaycanlı olduğu üçün uzaqbaşı həmin Cavadovun da aldığı veteran pensiyasına layiq bilinir, bir də ad günündə forma bağışlanır.
Yaxınlarda Vəli Qasımovun yubileyi də keçirildi. Böyük pullar xərcləndi, SSRİ veteranları Bakıya dəvət edildi və s. O da diqqətdən kənar qalardı, 50 illiyi keçirilməzdi. Yalnız ölkə rəhbərliyi tərəfindən diqqətdə saxlanıldığı və övladı ilə bağlı məlum olaya görə onu unutmadılar, unuda bilmədilər. Əks halda, ondan zəif futbolçu olmamış, əksinə, daha çox titulu olan Nazim Süleymanov da yad edilərdi.
AFFA tarixə ehtiramını qurumun binasında rəhmətlik Abas Əzimovun fədakarlığı sayəsində yaradılan muzeyi bağlayarkən də göstərib. İndi eksponatlar zirzəmidə məhv olur, muzey otağı isə qohum-qardaş üçün girələnməyə hesablanmış ofisdi.
Bir neçə gün öncə AFFA rəhbərliyi daha bir muzeyin açılışını etdi. Çadır düzəldib Avropa Liqası muzeyini nümayiş etdirdilər. O qədər səriştəsiz, işbilməzdilər ki, burada da saxtakarlıqları üzə çıxdı. 2019-cu il finalını Bakı Olimpiya Stadionunun qəbul etməsi şərəfinə keçirilən tədbirdə nümayiş etdirilməli çox şey var idi. Amma təşkilatçılar hər şeyi başdansovdu etdi, yola verdilər. Lakin…
Doğrusu, nə mərasimə qatılmışam, nə də pul qırmaq tələsi kimi düşülən belə tədbirlərin təbliğatçısı olmaq istəmişəm. Amma dünən muzeydən fotosessiyaya baxarkən diqqətimi bir şəkil çəkdi.
Ölkəmizin bir çox klubu Avropa Liqasında oynasa da, qrupa yüksəlmiş 3 təmsilçimiz var. “Neftçi”, “Qəbələ” və “Qarabağ”ın fərqləndirilməsi, bayraqlarının nümayişi bu üzdən başadüşüləndi. Gəl ki, formaların sərgilənməsindəki saxtakarlıq AFFA məmurlarının niyyətlərini aşkara çıxarır, onları ifşa edir.
“Qarabağ” bu mövsüm də Avropa Liqasında mübarizə apardığından onlarla bağlı problem yoxdu, forma təzədi; “Qəbələ”nin geyimində dizayn dəyişikliyi yoxdu, üstəlik, klubdan dəqiqləşdirdik ki, həmin vaxt – yəni, qrupda oynayarkən istifadə olunmuş forma muzeyə təqdim edilib. Və hər 2 klubun geyimlərinə imza atmış oyunçuların əksəri bu turniri görənlərdi.
“Neftçi”ylə bağlı isə vəziyyət fərqlidi. Düzdü, “Neftçi” də son mövsümdə Avropa Liqasında oynayıb, amma muzeyə təqdim edilməli eksponat indiki geyim olmamalıdı. Bakılılar tarixi 2012-ci ildə yazıb və arxiv üçün “Nike” loqosu olan yox, “Adidas”ın bəzədiyi forma göndərilməliydi. Və onun üzərində həmin vaxt “Xəzər Lənkəran”da oynayan Ruslan Abışovun, ölkəmizə ayağı dəyməmiş Slavko Braliçin, Kiril Petrovun və başqalarının deyil, məhz tarixi yazanların avtoqrafı olmalıydı. Roberto Bordin özünə hörmət qoysaydı, heç o da Macarıstan faciəsinə görə bu geyimə imza atmamalıydı.
AFFA “Neftçi”dən məhz qrupların qapısını araladığı tarixi oyunda geyinilən formanı istəməli, klub da təmin etməliydi. Vobaya, Flavinyoya, Bertuççiyə əl çatmaya bilər, amma həmin vaxt oynamış Erik Ramos, Cavid İmamverdiyev, Saşa Stamenkoviç, Mahir Şükürov, Rəşad Sadiqov və başqaları indi də Bakıdadı, onlardan bir imza almaq elə də əziyyətli iş deyil.
Təbii ki, bu, AFFA-nın məqsədyönlü səhvidi. Onlar tarixi silmək üzrə ixtisaslaşıb. Özlərinin bacarmadığı heç nəyi arxivləşdirmək istəmirlər, başqalarının qazandığı uğurları silirlər ki, görə bilmədikləri işlər kölgədə qalmasın.
Həmin dövrün, cəmi 6 il öncənin formalarını tapmaq da problem deyil. “Neftçi”nn muzeyində 1966-cı ilin topu, bileti, butsu yerini alıbsa, deməli, həmin geyimlərdən də bir dəst olmalıdı. Elə Abas dayının AFFA-nın zirzəmisinə atdıqları eksponatlarını gözdən keçirsələr, beləsini tapmaq olar. Yox, Elxan Məmmədov belə istəyibsə, öz “palatka” dünyasında dövranını sürsün.
CAVAD