Ölkə futbolu
“Sumqayıt” “Şeh”lənərkən
“Sumqayıt" Futbol Klubu və “Şeh Group” MMC ?…
“Sumqayıt" Futbol Klubu və “Şeh Group” MMC şirkəti arasında əməkdaşlıq müqaviləsi imzalanıb. Bir il davam edəcəyi açıqlanan anlaşmanın maliyyə detalları gizli saxlanılır.
"Kapital Bank Arena”nın konfrans zalında baş tutan tədbirdə "Sumqayıt"ın prezidenti Riad Rəfiyev və “Şeh Group” MMC-nin təsisçiləri Kərim Əliyev və Səbinə Abas-zadə iştirak ediblər. Başqa heç kim – nə mətbuat nümayəndələri, nə də başqa kimsə.
Müqavilə imzalandıqdan sonra “Şeh Group” MMC-nin rəhbərliyinə xatirə olaraq "Sumqayıt" FK-nın oyun geyimi hədiyyə olunub. Bundan başqa, qonaqlar "Kapital Bank Arena" və yeni inşa olunmuş stadionlarla yaxından tanış olub.
Təbii ki, təmizlik işləri ilə məşğul olan, əhatə və fəaliyyət dairəsi dar, yalnız şəxsi əlaqələr hesabına bir sıra tanınmış obyektlərin “şüşəsilən”i olan bir qurumun futbol klubuna ciddi maliyyə dəstəyi verəcəyi inandırıcı deyil. Yəqin ki, söhbət 20-30 min manatlıq anlaşmadan gedir və bunu hansısa marketinq uğuru kimi qələmə vermək olmaz. “Şeh Group”un da bu anlaşmadan ciddi fayda götürməsi mümkünsüzdü. “Sumqayıt” bu şirkətin təbliğatı üçün uyğun olmayan oyuncaq klubdu.
Bəlkə də taylı tayını tapıb, anlaşma sayəsində şirkət “Azərkimya”nın təmizlik işlərini görəcəksə, bu, “Şeh” adına uğurdu. Bəlkə də “Şeh Group” MMC elə özü hansısa məmurun şirkətlərinin törəmə müəssisəsidi. Fəaliyyət göstərdiyi 6 il ərzində Paşa Holding, Bank of Baku, ASAN xidmət, Tofiq Bəhramov stadionu, Azərbaycan Respublikasının Dövlət Neft Fondu, Olimpiya Komitəsi, Metropoliten, Avropa oyunları stadionu və digər mühüm məkanlarla işləyərək şirkətin nüfuzunu yüksəyə qaldıra bildiklərini bəyan edən şirkətin sadaladıqları adlardan çox şey əyan olur.
“Türkiyədə fəaliyyətə başlayaraq biz istənilən ölçülü məkanlarda gündəlik və əsaslı təmizlik sahəsində böyük təcrübə qazanmış və bu xidmət növünün bütün qayda və ənənələrini öyrənmişdir” cümləsindəki məna, məntiq, uzlaşma səhvləri isə rus dilində düşünüb, Azərbaycan dilində yazanlar qrupunun işartılarını göz önünə sərir. Lap AFFA-nı idarə edənlər və onların dost-tanışı kimi…
İstənilən halda, futbola yatırım qoymaq həvəsinə düşən, bu işdə kiçicik xidmət göstərən bütün iş adamlarını alqışlayırıq. Onların göndərilmiş, görüntü yaradan yox, həqiqətən iz qoymaq həvəsinə düşənlər olduğuna inanmaq istəyirik. Qoy səhər şehini özünə ad seçən şirkət günəş dağlar arxasından çıxanda buxarlanmasın, bulağa, çaya dönsün, təravətini qorusun.
Amma “Şeh”in “Sumqayıt”da işi çətin olacaq. Klubda təmizlik aparmaq lazım olsa, Riad Rəfiyevin özü də şüşəsilənə ilişəcək, şəxsi məqsədlərinə xidmət edən əməlləri açığa çıxacaq. Məsləhətdi ki, bu şirkət təmizlik işlərini dərindən aparmasın, kosmetik yanaşmanı üstün tutsun.
Bu mətn sizə reklam…
“Artıq dünyaya təmiz pəncərələrdən baxmanın zamanı gəldi! İdeal təmiz döşəmədə gəzmənin zamanı gəldi! Təmiri yekunlaşdırmanın zamanı gəldi! Qazonu biçmənin zamanı gəldi! Təmiz hovuzda üzmənin zamanı gəldi! Bir sözlə – təmizlikdə yaşamanın zamanı gəldi! Bu işdə ŞEH şirkəti sizə yardım edəcək”.
…bu şəkil isə antireklam olsun!
İmkan olanda xidməti maşınlarınızı da təmizləyin
- Ölkə futbolu2024-04-23 12:31
AFFA-da gündəm: 12 komandalı Premyer Liqa, aşağı liqa klublarına dəstəyin artırılması
- Milli komanda2024-04-23 16:30
Milli komandaya məşqçi seçimi: “Ad açıqlaya bilmərik”
- Ölkə kuboku2024-04-24 23:00
“Final iki dostun qarşılaşması olacaq” – Qurban Qurbanov
- Ölkə futbolu2024-04-24 08:00
Musa “Yurqorden”dən ayrılır: “Heç nəyi istisna etmirəm”